Mlada Julia Günthel aka Zlata, rođena je u Kazahstanu, a sad živi u Njemačkoj.

Visoka je 1,76 i bivša je gimnastičarka, ali ništa od navedenog nije razlog zbog kojeg je posebna. Razlog zbog kojeg je ova zgodna plavuša zanimljiva medijima i brojnim obožavateljima diljem svijeta leži u njezinoj fleksibilnosti. Naime, ona se može "izvrnuti" u poze koje ne možete niti zamisliti, a upravo joj je taj njezin "talent" omogućio da stekne svjetsku slavu, piše Daily Mail.


Zahvaljujući svojoj fleksibilnosti oborila je nekoliko svjetskih rekorda, primjerice, toliko je savitljiva da se može ugurati u kutiju stranica dužine 50 centimetara, a o svojim je sposobnostima izjavila: "Te su mi poze sasvim prirodne. Ponekad mi bude neudobno ako moram predugo stajati u jednoj pozi zbog fotografiranja. Ali to je isto kao drugim ljudima kad dugo sjede - mišići im se ukoče".


Zlata će svoj talent uskoro pokazati na velikoj konvenciji u blizini Kölna, gdje ju se najavljuje kao glavnu zvijezdu, a akrobacijama se bavi od svoje četvrte godine. I prije nego što je svoj talent pretvorila u karijeru znala je da je to njezin "poziv": "Čim sam se počela izvijati postala sam o tome ovisna. Odmah sam znala da to želim raditi do kraja života".


Ipak, ova zanimljiva djevojka svaki dan mora održavati formu kako bi ostala ovako fleksibilna: "Nikad nisam na dijeti, ali moram žestoko trenirati kako bi mi mišići ostali u formi i kako bih bila najsavitljivija što mogu biti".

Zlatu i njezinu karijeru možete pratiti na službenoj stranici, stranici njezina showa i na Facebooku, gdje ćete naći i pregršt fotografija zbog kojih ćete više puta provjeravati jeste li dobro vidjeli ono što vam je pred očima.












Objavi komentar

 
Top